PROMO POST

Ads Here

12 Φεβρουαρίου 2012

Xιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού Xιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού

Η Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) και η Διοίκηση του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία ανακοινώνει ότι το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, σε σχέση με το Μέσο Όρο των ελληνικών Χιονοδρομικών Κέντρων είναι:
1. Το μεγαλύτερο σε δυναμικότητα αναβατήρων και πιστών, περίπου 3,5 φορές του μέσου όρου.
2. Το πιο δημοφιλές σε προσελεύσεις, περίπου 5,5 φορές του μέσου όρου.
3. Το πιο οικονομικό σε σχέση με αυτό που προσφέρει (αναβατήρες και πίστες), περίπου 40% του μέσου όρου τις αργίες και 25% του μέσου όρου τις καθημερινές, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι προβλεπόμενες εκπτώσεις( π.χ webticket 10%, μαθητές 50%, skibus 20% κ.λπ).
4. Το ΧΚΠ έχει τις περισσότερες ημέρες λειτουργίας αναβατήρων 1,5 φορά του μέσου όρου.
Φέτος, εν μέσω οικονομικής κρίσης, το διάστημα από 15/12/2011 έως 30/1/2012 , το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού παρουσίασε σε σχέση (όχι με πέρσι αλλά με τον μέσο όρο των έξι (6) πρόσφατων περιόδων) αύξηση 31% στα εισιτήρια.
Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στο ότι η χιονοδρομική περίοδος ξεκίνησε νωρίς φέτος, καθώς και λόγω του ότι το ΧΚΠ προσαρμόζεται στα οικονομικά δεδομένα της κρίσης, προσφέροντας 20% έκπτωση στους προσερχόμενους με skibus, επιβραβεύοντας με τον τρόπο αυτό τους επισκέπτες και χιονοδρόμους που επιλέγουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μη επιβαρύνοντας το περιβάλλον.
Επιπλέον, αύξηση παρουσίασαν τα πολυήμερα εισιτήρια μέσω web καθώς και τα εισιτήρια τις καθημερινές, τα οποία έχουν έκπτωση 50%. Η δυνατότητα του web ticket είναι μία ακόμη παροχή του ΧΚΠ, ώστε να μη ταλαιπωρούνται οι επισκέπτες με μεγάλη καθυστέρηση στα εκδοτήρια εισιτηρίων.
Επιπροσθέτως, η 12ωρη λειτουργία του ΧΚΠ τα σαββατοκύριακα προσφέρει την επιλογή, ακόμη και για αυθημερόν επιστροφή και παράλληλα περισσότερο χρόνο για να απολαύσει κανείς το βουνό, το χιόνι και τα αγαπημένα του σπορ.
Βεβαίως, στην αύξηση των εισιτηρίων συντέλεσε και η φετινή, λόγω κρίσης, αύξηση του εσωτερικού τουρισμού σε αντίθεση με τη μείωση του εξωτερικού τουρισμού.
Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι ο πελάτης -κυρίως ο χιονοδρόμος που γνωρίζει και λιγότερο ο τυχαίος επισκέπτης που πλήττεται από την κρίση- όχι τυχαία, εκτιμά έμπρακτα και τιμά πλέον, ίσως και από το υστέρημά του, την τιμολογιακή πολιτική και την παροχή υπηρεσιών του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού.
 
Αξίζει να επισημανθεί, ότι η φετινή χιονοδρομική περίοδος προδιαγράφεται καλή, αφού προβλέπεται χιόνι μέχρι το τέλος Απριλίου.